poniedziałek, 7 lipca 2014

Zdrada męża z ....innym mężczyzną.

Zdrada męża z ....innym męzczyzną.

Przez ostatnie trzy lata mojej pracy zwiększyły się działania, w których klientki dowiaduję się o zdradzie mężów z innymi mężczyznami. 

Nie jestem homofobem bo uważam, że to ich sprawa i problem a zdrada to zdrada i trzeba ją udowodnić. 

W tym jednak przypadku udowodnienie zdrady staje się trudne przede wszystkim dlatego, że dwóch facetów nie będzie się przecież prowadzało za rączkę czy też przytulało w kawiarni.

Prowadzenie takich działań wymaga wielkiego zaangażowania i przemyślanych działań tak aby cokolwiek udowodnić. 

Na pewno, jesli to możliwe to warto zainstalować tzw szpiega do komputera, żeby dowiedzieć się z kim maż koresponduje. Co dalej nie napisze bo konkurencja czyta mojego bloga i się uczy :) :)

Tak faktycznie to przed wyjściem za mąż warto zwrócić uwagę czy dany mężczyzna nie zachowuje się w sposób, który mógłby wskazywać na inną orientację. Częstą praktyką jest, że osoba homoseksualna zmuszona parciem ze strony środowiska (głównie rodziny) zakłada związek, który szybko się rozpada ale wtedy taka osoba jest zadowolona, że przestali gadać - miał rodzinę i zrobił dziecko więc jest ok. Szkoda tylko, że wtedy ta kobieta traci lata życia. 

Jak spotykam się z klientkami, którym sie wydaje że mąż może być gejem to zadaje kilka pytań.
Nie żeby to był jakiś jednoznaczny formularz pytań, gdzie po odpwiedziach można w 100 procentach stwierdzić, że ten facet to gej ale tak niestety jest. Nie zdażyła mi się jeszcze pomyłka. 

Co najgorsze w tych sprawach to załamanie moich klientek, który uważają, że są jakieś gorsze jeśli mąż odszedł do faceta. Podkreślam - to nie Wasza wina. To wina....... trudno mi na to pytanie odpowiedzieć bo się nie znam na orientacji homoseksualnej. 

Kiedyś gdy zaczęły pojawiać się takie sprawy byłem zdziowiony, że zdrad homoseksulanych dopuszczają sie osoby będące na wysokich stanowiskach. Teraz już chyba mnie nic nie zdziwi, choć rok temu znalezione w aucie męża klientki damskie ciuszki, w tym peruka i kosmetyki były zaskoczeniem a dla mojej klientki szokiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz