Skuteczny Detektyw Warszawa

Skuteczny Detektyw Warszawa

Dzwoniący do mnie klienci pytają się mnie czy jestem skuteczny. Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, gdyż np: w sprawie rozwodowej nie mogę stwierdzić, że będę skuteczny bo oznaczałoby to, że na pewno zrobię zdjęcie świadczące o zdradzie. 

Prowadząc każdą sprawę detektywistyczną robię wszystko aby dowody zostały zdobyte. Nie da się określić czy zrobię to skutecznie. Każda sprawa jest inna. Są sytuacje, gdzie mimo, że jest zdrada to nie da się jej udowodnić. 

Wiem, że inni detektywi określają swoją skuteczność w procentach, twierdząc, że w 90 przypadkach dostarczają super materiał dowodowy. Ja tak nie powiem.

Najważniejsze w tej całej skuteczności detektywa jest to aby zrobił wszystko co można w danej sprawie, aby faktycznie prowadził obserwację a nie tylko ją pozorował. Ważne jest też aby w sytuacji gdzie można, zrobił zdjęcie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?