Dobry Detektyw Warszawa, Skuteczny Detektyw Warszawa - moi klienci zadają pytania.

Moi klienci zadają pytania mi i w wyszukiwarce google:

- czy jest Pan dobrym detektywem ?
- czy jest Pan skutecznym detektywem?

Trudno mi na takie pytania odpowiedzieć, gdy przyjmuję zlecenie detektywistyczne.

Czasami sprawa detektywistyczna wygląda trudną a dowody zdobywa się po kilku godzinach a czasami jest odwrotnie.
Różnie też bywa z skutecznością. Dla niektórych klientów jestem skuteczny jak udowodnię, że mąż systematycznie wchodzi i wychodzi z mieszkania pewnej Pani a inny klient powie, że jestem mało skuteczny, bo dla niego to słabe dowody, gdy zobaczy zdjęcia jak żona "idzie za rękę" z obcym mężczyzną.

Dlatego, jak przyjmuję zlecenie, to nie obiecuję cudów. Jak słyszę klienta, który mówi, że już wszystko wie i twierdzi, ,że on mi powie co mam robić to odpuszczam klienta. Tak samo, jeśli klient usilnie chce abym założył podsłuchy w mieszkaniu kochanka/kochanki lub naoglądał się seriali i chce abym dronem zrobił nagrania w pokoju hotelowym.


Komentarze

  1. Dzień dobry. Czy jest możliwość skontaktowania się z Panem drogą mailową?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Proszę pisać na: detektyw781303875@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Szanowni Państwo, komentarze obraźliwe, lub próba promocji usług, itp będą usuwane.

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?