poniedziałek, 26 października 2015

Wywołany do tablicy odpowiadam w sprawie pewnej agencji detektywistycznej.

Wywołany do tablicy odpowiadam w sprawie pewnej  agencji detektywistycznej. 

Nie rozumiem człowieka. Dzięki mnie poleciał biegiem i uzyskał wpis do MSW :) :) :) dzięki czemu zaczął legalnie działać. 

Widzę, że czyta non stop mojego bloga. To super. Musi często wchodzić jak wskazują wewnętrzne statystyki bloga.

Nie chce mi się rozpisywać więc tylko wklejam Wam obrazki. 

A i jeszcze jedno. Czemu Pan D. nie napisał co go łączy z tą kobietą o której pisze i uważa, że będzie naszym świadkiem? Czemu ją zastrasza? Co ona takiego może wiedzieć? Parafrazując: przypadek?.....nie sądzę :)

Warto zwrócić uwagę na datę wznowienia działalności gospodarczej i datę maila. 

Ogólnie, to ja już od dawna czekam na pozew. Ja naprawdę nie boję się sądu w tej sprawie.
Jeśli sąd uzna, że faktycznie naruszyłem dobre imię osoby, która działała jako agencja detektywistyczna nie mając uprawnień a nawet czynnej działalności gospodarczej to będę się bił w pierś i przepraszał. 

Dane osoby/firmy zostały usunięte (oprócz zdjęcia z jego/ich wpisu), żeby nie reklamować konkurencji :)







DOWODÓW JEST DUUUUŻO WIĘCEJ ALE WIADOMO, ŻE NIE POKAŻEMY ICH TUTAJ. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz