Detektyw Milewski z Pruszkowa obraził się, że wytykamy mu "pożyczanie" treści z naszych ogłoszeń :)

Detektyw Milewski z Pruszkowa obraził się, że wytykamy mu  "pożyczanie" treści z naszych ogłoszeń 

Ciąg dalszy w sprawie detektywa z Pruszkowa Pana Milewskiego. Niestety nie umiemy odpuścić osobie, która:

- wprowadza w błąd klientów, że jego zespół powstał w 2001 r

przykład kolejny:


-  "pożycza" treść z naszych ogłoszeń

Linki do wcześniejszych postów:

http://prywatnydetektyw.blogspot.com/2017/10/detektyw-pruszkow-milewski-bartosz.html


Pan Detektyw skomentował jeden z naszych postów o  "pożyczaniu" treści i zdjęć:

"Chłopie jesteś tak żałosny ,że aż zabawny , masz się za specjalistę od zdrad A naciagasz ludzi ,bierzesz zaliczki A nie robisz zleceń poprawiłem po tobie już zlecenia dla 3 klientów ,wiec zamydlic oczy to możesz tej swojej pseudo detektywce z nadwagą A nie ludziom. Im więcej o mnie piszesz tym więcej mam klientów za co bardzo dziękujemy, bo ludzie zwyczajnie nie tolerują takich pseldo osobników jak Ty i wiedza jak zgrana ekipa jest u Nas. Miałeś wyciągać konsekwencję A tylko straszysz i męczysz ten swoje wypociny."



Pan Milewski detektyw ma także profil na fb: Rzadko Spotykany"

https://www.facebook.com/profile.php?id=100009294465447

Skomentował nam na jednej z naszych stron.


Mam kilka uwag do powyższego wpisu:
- nie jestem otyły (dbam o dietę oraz czynnie uprawiam sport - jestem instruktorem w pewnych sztukach walki)
- raczej nie jesteśmy dysfunkcyjni hahahaahahaa


Zapraszam do kontaktu: Detektyw Krzysztof Matyszczak 502 492 132 detektyw502492132@gmail.com

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?