Detektyw z wizytą w English Land w Pruszkowie - opowiadałem dzieciom o pracy prywatnego detektywa :)

Detektyw z wizytą w English Land w Pruszkowie 
- opowiadałem dzieciom o pracy prywatnego detektywa :) 

W dniu 8 sierpnia 2018r na zaproszenie szkoły języka angielskiego English Land w Pruszkowie, przybyłem z wizytą i opowiadałem dzieciom o pracy detektywa a także o zagrożeniach, które mogą je spotkać. 
Dzieci miały także okazję wykonać zdjęcia lustrzanką z teleobiektywem. To chyba sprawiło im największą frajdę. "Ustrzeliliśmy" nawet lecący samolot :)

Myślę, że takie zajęcia to fajna zabawa. Pracownicy English Land w Pruszkowie mieli dobry pomysł. 

Na koniec dostałem miłe podziękowania. 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?