Opinia o agencji detektywistycznej Asvalia - to ci, którzy kradną treść i loga ze stron.

W grudniu 2013 roku odkryłem, że na stronie kmdetektyw.pl oraz dobrydetektyw.pl jest treść z mojej strony www.prywatnydetektyw.pl.
Okazało się, że pod tymi stronami kryje się Agencja Detektywistyczna Asvalia. Właściciel ma gdzieś usuwanie treści. Wcześniej o czym warto wspomnieć, ukradł mojemu koledze z Wrocławia logo i pomysł z jego strony.

Nie chcę  rozpisywać się nad jakością ich działań bo to pozostawiam klientom - niech oni weryfikują. Mogę tylko napomknąć, iż gdy mam trudnego klienta  to "polecam" mu Asvalię :) :) :).  Jak to się mówi, pewnych fachowców nie poleciłoby się najgorszemu wrogowi ale ja jestem inny :)

To co mogę napisać to fakt, że jest kilka stron biur detektywistycznych, gdzie jak zadzwonicie to odezwie się Asvalia.

www.kmdetektyw.pl - nie ma takiego detektywa jak Krzysztof Majewski
www.dobrydetektyw.pl
www.rzetelnydetektyw.pl
www.centrumdetektywow.com.pl
www.kobietadetektyw.pl
www.kancelariadetektywistyczna.pl
www.asvalia.pl
www.dowody-zdrady.pl

i to pewnie nie koniec :P

Co jeszcze. "poleciłem" trudnej klientce tą firmę, gdyż chciała, żebym założył kamery w domu kochanki (misja niemożliwa) i obserwował jej męża w tym oczywiście wszedł do domu mieszkalnego kochanki i robił mu zdjęcia - niestety jestem normalny i nie zgodziłem się. Ww firma obiecała wszystko powyższe a zmuszeni musieli pokazać umowę - na pół kartki :) :)

Wybór pozostawiam Wam.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?