Delikatna uwaga dla klientów, którzy chcą abym wycenił usługę detektywistyczna bez podania mi informacji

Spotkałem się dziś z sytuacją, gdzie klientki chciały abym wycenił ceno prowadzenie pewnej sprawy oraz ocenił czy w ogóle jestem wstanie pomóc.

Kochane klientki podawały baaaaardzo ogólnikowe informacje, nie chcą podać danych szczegółowych. Rozumiem obawy tych osób, że mogą one zostac wykorzystane przeciwko nim ale nie umiem w tym momencie określić swoich możliwości oraz podać ceny za usługę.

I znów musiałem podać kontakt do nieistniejącego detektywa Krzysztofa Majewskiego, czyli Agencji Detektywistycznej Asvalia, którą tym detektywem i stworzoną stroną podszywa się pode mnie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?