Prywatnemu Detektywowi naprawdę potrzebne są dobre aparaty z teleobiektywami - czemu Detektywi nie inwestują w sprzęt foto?

Prywatnemu Detektywowi naprawdę potrzebne są dobre aparaty z teleobiektywami - czemu Detektywi nie inwestują w sprzęt foto?

Moje wkurzenie sięgnęło zenitu.  Dzwoni człowiek i mówi, że dziewięc lat jest w branży detektywistycznej i szuka pracy. Mówię ok, ślij cv. 

Cv ok. Dopytuję czym robi fotki (wiecie, że to u mnie podstawa weryfikacja kandydata )

I tu poległem. Musiałem się napić. Bo nie uwierzyłem. 
Koles robił fotki telefonem w aparacie komórkowym a co do teleobiektywów to nie pamieta parametrów. To co mu świta, to fakt, ze jeden miał chyba 15 cm :) :) :)








A to mój dzisiejszy zestaw podczas działań obserwacyjnych - jak się można bez tego obejść ? Nie wiem. Ale znam wielu Detektywów, którzy wolą robić  fotki kamerką w aucie, telefonem lub tabletem. 


Komentarze

  1. I to jest właśnie "deregulacja" zawodu detektywa. Na rynku pojawia się masa ludzi z ukończonym kursem detektywa, ale faktycznie bez doświadczenia i z niewielką wiedzą. Podejrzewam, że tygodniowo dostajecie Państwo sporo telefonów, i maili z pytaniami o pracę. A i tak to co Pan napisał to zapewne wierzchołek problemu. Bo na rynku pojawiają się agencje detektywistyczne zakładane przez "nowych", i zapewne sporo potencjalnych klientów straci swoje pieniądze, szukając profesjonalizmu w niedoświadczeniu czy bylejakości.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Szanowni Państwo, komentarze obraźliwe, lub próba promocji usług, itp będą usuwane.

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?