Prywatni Detektywi Warszawa Forum Opinii

Prywatni Detektywi Warszawa Forum Opinii

Już kiedyś wspominałem, że w internecie istnieje kilka forów, gdzie opisuje się prywatnych detektywów. Opinie o detektywach są różne. Najczęściej są to wychwalające biura detektywistyczne poematy pisane przez właścicieli lub przez wynajęte agencje reklamowe. 

Wiele wpisów to także ostra polemika pomiędzy detektywami. Niektóre z nich dotyczą także mnie, bo jak już wiecie nie jestem z tych, którzy bez słowa przyglądają się oszustów w branży detektywistycznej. Moją konkurencję boli wytykanie błędów ale nic nie poradzę - taki już jestem :) :) 

Wracając do znajdujących się na forach opinii to jak wspomniałem nie wszystko mogą pochodzić od klienta agencji detektywistycznej. Osobiście wykonuję w ciągu roku około 130-150 spraw z zakresu udowadniania zdrady i naprawdę ciężko mi "zmusić" klienta aby cokolwiek miłego napisał mojego klienta. Parę komentarzy jest ale przy takiej ilości zleceń to kropla w morzu potrzeb.

Dlatego też, należy bardzo sceptycznie podejść do opinii na forach - w szczególności do tych, których jest wiele na temat konkretnego detektywa czy agencji detektywistycznej. 

Zapraszam do zapoznania się z moim cennikiem usług detektywistycznych. 

Detektyw Warszawa - Krzysztof Matyszczak


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?