Lokalizator GPS Trackimo Opinie - Czy Lokalizator Trackimo to dobry wybór? Opinia Lokalizator Trackimo



W branży usług detektywistycznych jestem od 2006r. Wcześniej pracowałem w Komedzie Głównej Policji w Warszawie. Szkoliłem się w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych. 

Moja wiedza i doświadczenie pozwala mi na ocenę niektórych sprzętów detektywistycznych. 

Otóż, jeden z moich klientów dla którego wykonuję zlecenie detektywistyczne postanowił, że nie skorzysta z oferty zakupu mojego lokalizatora GPS. 

Fakt, zaproponowana cena 1500 zł za 1 sztukę lokalizatora może odstraszać. 

Na nic się zdają tłumaczenia, że urządzenie ma pojemną baterię i realnie wytrzymuje około 3-6 tygodni. Realnie bo sprzęt jest od dwóch lat u mnie testowany. Wcześniej korzystałem w wielu innych dostępnych na rynku.

Pojemność baterii w moim urządzeniu to 10 000 mAh

Klient postanowił zakupić za 499 zł lokalizator GPS Trackimo
Polska strona dystrybutora tych urządzeń:




I co się okazało? Sprzęt mimo, że fajny bo mały z darmową przez rok aplikacją do sprawdzania położenia okazał się nie przydatny. 

Dlaczego? Mimo obietnic sprzedawców z Allegro, że bateria wytrzyma nawet 14 dni lub więcej trzymała tylko 30 godzin. Otóż nie ma innej możliwości bo urządzenie Trackimo ma baterię 600 mAh

Żona mojego klienta znalazł urządzenie bo jej mąż musiał non stop ukradkiem biegać do jej auta - wyjmować, ładować i ponownie gpsa podkładać 

SPRAWA SIĘ WYDAŁA !!!!!!!!!!!!!!

Do urządzenia w kwocie około 500 zł można dokupić dodatkowe opakowanie z baterią 10 000 mAh

"TRACKIMO POWER PACK PRO max 200 dni bez ładowania"




Sprzedawca pisze w opisie aukcji:

"Moduł zasilania do lokalizatora Trackimo Optimuim 2G, który umożliwia podtrzymanie zasilania do pół roku bez konieczności ładowania!"

Ja się znam i wiem, że taka wytrzymałość baterii dotyczy "podtrzymania zasilania" a nie realnej pracy. Jednak taka bateria to starczy na 3 max 6 tygodni.

Czyli klient kupuje gps za 500zł raz dokłada kolejne 500 zł za mocną baterię. 
Robi mu się grube pudełko, które trudniej ukryć. 
Kwota 1 tys zł

U mnie 1500 zł i położenia sprawdza się nie tylko na aplikacji ale poprzez wysłanie komendy na numer w urządzeniu.

Wielu moich klientów daje nabrać się na nierzetelne opisy sprzętu detektywistycznego. 
Druga sprawa to sklepy detektywistyczne obiecują cuda.

Czy polecam GPS Trackimo? Tak. To nie jest zły lokalizator ale nie na długie śledzenie. 

My sprzedajemy tylko sprawdzone urządzenia. Zawsze informujemy klienta o długości działania baterii w gpsie, podsłuchu czy rejestratorze audio. 

Detektyw Krzysztof Matyszczak 
tel 502 492 132 
detektyw502492132@gmail.com

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?