Green Motion wynajem aut opinie, Opinie o Green Motion wypozyczalnia aut - duże negatywnych opinii w internecie.

Green Motion wynajem aut opinie, 
Opinie o Green Motion wypozyczalnia aut - duże negatywnych opinii. 

W ostatnim czasie otrzymałem kilka telefonów od klientów, którzy czują się oszukani przez firmę Green Motion zajmującą się wypożyczaniem aut. 

Klienci twierdzą, że firma nalicza im kary, za usterki aut, które dziwnie pojawiają się przy zwrocie. 

W internecie jest bardzo dużo złych opinii o w/w firmie. 
Dwie przykładowe poniżej:


"Witam, Mam problem z firma Green Motion w Krakowie. Przy wynajmie samochodu podpisalam umowe I przeprowadzona zostala ogolna wizualna inspekcja pojazdu ktora wykrywa niwielkie zadrapania na masce samochodu wokol klamki. Przy oddaniu samochodu przeprowadzona zostala inspekcja oddania podczas ktorej pracownik firmy Bardzo skrupulatnie sprawdzil samochod wlacznie z inspekcja podwozia kiedy Musial polozyc sie na podlozu I siegac reka szukajac defektu w dolnej czesci pojazdu. Oczywiscie w ekspresowym tempie pracownik zakomunikowal ze na podwoziu ( jak to okreslil w przedniej czesci zderzaka) nie widocznej dla oka znajduje sie wielkie zadrapanie za ktore musze zaplacic. Podczas pierwszej kontroli pojazdu podwozie nie zostalo sprawdzone a pracownik nie zwrocil nam uwagi ze powinnismy tam zajrzec. Ogolne warunki umowy najmu rowniez referuja do wizualnych ogledzin pojazdu. Czy w takiej sytuacji moge domagac sie swoich praw konsumenta? Jaki jest zakres I granicasprawdzalnosci pojazdu przy wynajmie? Samochod byl przeze mnie uzytkowany zgodnie z zasadami najmu. Nie mialam zadnej kolizji, wypadku itd. Poprostu pierwsza inspekcja samochodu Nie zostala zetelnie przeprowadzona I tak naprawde Nie wiadomo Czy zadrapania zderzaka juz tam byly przy odbieraniu przez nas samochodu. Prosze o porade"




"Jakiś żart dziś zabrali mi 450€ za rysę na szybie i 150€ za palenie niby w aucie. To złodzieje i oszuści. Auto oddawałem o 4 rano i jeszcze nikt mnie nie odwiózł na lotnisko mimo ze za to zapłaciłem. Jutro dzwonię do prawnika."

Nie chcę wydawać jakiegokolwiek wyroku na tą firmę bo sam z niej nie korzystałem a także nie znalazłem żadnego wyroku wobec nich ale tak dużo złych opinii może świadczyć, że coś złego dzieje się w tej firmie. 





Gdyby ktoś coś więcej wiedział to proszę o informację. 
detektyw502492132@gmail.com
Detektyw Krzysztof Matyszczak

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?