Detektywi ExFacto opinia na temat ich wpisu na stronie internetowej. Wprowadzanie w błąd ?

Detektywi ExFacto opinia na temat ich wpisu na stronie internetowej. Wprowadzanie w błąd ?

W związku z opiniami klientów, którzy skorzystali z usług Agencji Detektywistycznej ExFacto z Warszawy postanowiłem zweryfikować pewne informację o których wspominali Zleceniodawcy usługi detektywistycznej. 

Nie chcę wchodzić w samo realizowanie zleceń detektywistycznych przez to warszawskie biuro detektywistyczne, bo to sprawa indywidualna każdego detektywa a co warto wspomnieć, klienci są różni, i różne opinie na temat detektywów mogą mieć i nie zawsze są one zgodne z tym co detektyw może itd.  
Ja np: jestem opryskliwy i chamski - tak głosi jedna opinia. I ja ta opinie o mnie jako detektywie potwierdzam - jestem, a dlaczego? Bo uważam się za profesjonalistę i za to biorę pieniądze. Jeśli widzę,  że praca detektywa nic nie wniesie dla klienta biura detektywistycznego, to jasno daję znać, że nie działam. :) 

Wracając do detektywów z warszawskiej agencji detektywistycznej ExFacto, to na ich stronie internetowej jest stwierdzenie :


"Pamiętaj: tylko dowody zebrane oraz udokumentowane raportem przez licencjonowanego detektywa są niepodważalnym dowodem w sądzie !"


Skąd się wzięło takie stwierdzenie u tych detektywów ?

Tego nigdy się pewnie nie dowiemy. :)

Otóż, spieszę wyjaśnić, że sprawozdania detektywistyczne to nie jest niepodważalny dowód w sądzie. 

Pewnie, detektywi z ExFacto będą zdziwieni, ale każdy dowód można podważać. 
Moje sprawozdania, które zawierają dużo zdjęć dowodowych, Adwokaci starają się podważać, tak samo jak moje zeznania jako świadka. 

Na ile udaje się podważyć moje sprawozdania detektywistyczne ?
Nie wiem, nie mam zgłoszeń w tym zakresie :).

Na ostatnich zeznaniach, strona przeciwna robiła wszystko co mogła aby obalić sprawozdania a moje zeznania uznać jako niewiarygodne. Żona klienta twierdziła, że ona całowała i przytulała się z kochankiem tak dla żartu, bo mnie widziała itd.:) Ubaw po pachy :)

Co do dowodów, to czasami detektyw nie jest potrzebny. Można samemu zebrać dowody. Wielokrotnie tak się dzieje. I może się okazać, że będą ona bardziej wiarygodne i trudne do podważenia niż te, które zebrał detektyw. 

Czekam na rozprawę sądową, w której pewni detektywi z Warszawy ale głównie z  ....... (nie mogę napisać ) będą zeznawali w sprawie detektywistycznej z zakresu dowodów na zdradę. Czytając ich sprawozdanie, okazuje się, że w sprawie zlecenia daleko poza Warszawą działało jednocześnie aż pięciu detektywów. Zdjęć jest tak mało, że chyba nie działał nikt :) I ręczę Wam, ze Ci detektywi (w liczbie 5) polegną na rozprawie :) Moja pomoc w tym zakresie jest bardzo duża. 
Nie można oszukiwać klientów, że tyle osób działa w sprawie a de facto jedzie jeden detektyw ( czy z licencją ?) albo na szybko szuka się kogoś z tego terenu, na który obiekt się udaje. 

Zapraszam do kontaktu
Detektyw Krzysztof Matyszczak 
telefon 502 492 132 
detektyw502492132@gmail.com

- wykształcenie prawnicze, 
- licencja detektywa od 2006r,
- były pracownik KGP,






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?