Koszt spotkania z prywatnym detektywem w Warszawie.

Koszt spotkania z prywatnym detektywem w Warszawie. 

Po dzisiejszym telefonie klientki, muszę wyjaśnić jak to jest z kosztami spotkania z prywatnym detektywem celem omówienia zlecenia detektywistycznego. 

Kiedyś, wielokrotnie zdarzało się, że pędziłem na drugi koniec Warszawy na rozmowę z klientem bo klient nie chciał nic powiedzieć przez telefon na temat swojej sprawy.
Okazywało się, że klient chciałby zdobyć bilingi czego ja nie robię. 
Pięć minut rozmowy a godzina jazdy do klienta i godzina powrotu. :(

Inni klienci, chcieli rozmawiać osobiście nie chcąc zaznajomić się z naszymi cenami  wykonania usługi detektywistycznej. Na spotkaniu twierdzą, że koszt jest za duży (co oczywiście jest dziwne, bo moja konkurencja twierdzi, że zaniżam stawki pracy detektywa).

Dlatego też, od pewnego czasu robię tak, że tajemniczych klientów liczę od 100 do 200 zł za spotkanie płatne z góry na jego rozpoczęciu. 

Dlaczego? Tak jak wspomniałem jest to wynagrodzenie za mój czas ale przede wszystkim za przekazanie mojej wiedzy - detektywistycznej, informatycznej i prawnej. Wielokrotnie "sprzedaję" swoją wiedzę a klient idzie do konkurencji lub sam na własną rękę działa. 

Czasami klienci boją się rozmawiać przez telefon. Pragnę potwierdzić, że mówienie przez telefon o tym, że mąż ma kochankę to nie zbrodnia i nikt nikogo za to do więzienia nie wsadzi. 

Zapraszam
Prywatny Detektyw Warszawa




cennik usług detektywistycznych Warszawa, ceny usług detektywistycznych. stawki pracy detektywa


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?