Umowa detektywistyczna na ustalenie numeru telefonu przez agencję detektywistyczną.

Umowa detektywistyczna na ustalenie numeru telefonu przez agencję detektywistyczną. 

Dzwoni klientka. Ma do ustalenia numer telefonu, który należy do kochanki męża. 
Wiadomo, dla klienta biura detektywistycznego takie dane są bardzo cenne. 

Przesyła numer. Dostaje odpowiedź, że jest nie do ustalenia przez naszą agencje detektywistyczną. 

Wiadomo, szuka innych detektywów. Oddzwania. Ma. Znalazła taką agencję, która obiecała ustalić numer. Mi zapala się lampka. Pytam o szczegóły. Klientka twierdzi, że mają przesłać umowę detektywistyczną a płatność dopiero po ustaleniu.  Ja podaję nazwę agencję, która może z czymś takim wyskoczyć. Trafienie za pierwszym razem :) :)

To sama firma, której Prezesa kiedyś windykowałem (10 lat temu) bo jego wcześniejsza spółka "skosiła" mojego klienta na 400 tysięcy. Dokładnie to windykowałem spółkę. 

Proszę klientkę o umowę. 

A w umowie jak wół stoi, że klientka nie zapłaci za dzieło, tj. ustalenie numeru a za działania związane z szukanie danych numeru. 

Czyli kolejne przekłamania. 
Ja także chętnie przytulę 1200 zł za czynności zmierzające do ustalenia numeru a nie jego ustalenie. 

Uważajcie - czytajcie umowy a jak nie jesteście w stanie ocenić ich zapisów to wyślijcie ją do mnie. 
Gratisowo ją przeanalizujemy.

Detektyw 
Krzysztof Matyszczak
502 492 132
detektyw502492132@gmail.com
km.doradcaprawny@gmail.com


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Damian Petrow Detektyw kontakt do Petrov Detektyw - ludzie szukają kontaktu do Detektywa Petrowa. :)

Ile kosztuje dzien pracy agencji detektywistycznej, Cennik usług detektywistycznych, Stawki pracy detektywa.

Biuro Lampart opinia w sprawie Magdaleny Żuk - Niegodna reklama? Brak profesjonalizmu?